Co do nas przemawia

2017-06-17
Co do nas przemawia

Sponsor serwisu:

b shape

Jest kilka chwytów marketingowych, które szczególnie przemawiają do zwykłego konsumenta. Oto kilka przykładów. W komplecie taniej – czyli dwa produkty kupione w komplecie są tańsze niż kupowane osobno. Więcej za tą samą cenę – to lubimy szczególnie, bo to prawie jak dostawanie prezentu pod choinkę, płacimy tyle co zawsze na przykład za płyn do płukania, a 30% dostajemy gratis i jak tu się nie skusić. Dwa w cenie jednego – no to już zupełnie brzmi tak jakby producent dawał nam prezent, nie da się po prostu ominąć takiej okazji. Wyprzedaż – tego hasła nie da się ominąć, przecież to nie powtarzalna okazja, żeby kupić coś fajnego po obniżonej cenie, wyprzedzić innych i mieć satysfakcję z tego jacy to jesteśmy sprytni i przebiegli.

Szczególnie przemawiają do nas napisy, które dokładnie nas informują ile zaoszczędzimy nie w procentach a w złotych. Jest całe mnóstwo takich właśnie chwytów, które maja zachęcić nas do kupna nie przydatnych gadżetów, ubrań których nie założymy i przedmiotów, które po prostu do niczego nie służą. Handlowcy takie chwyty stosują wówczas gdy dany towar po prostu nie schodzi im tak jak powinien. Należy o tym pamiętać podczas kolejnej wyprawy na zakupy.