Pranie mózgu dzieciom

2017-08-02
Pranie mózgu dzieciom

Sponsor serwisu:

kasetony reklamowe

Kasetony reklamowe z płytami czołowymi tłoczonymi są naszą specjalnością i dokładamy wiele starań aby były one funkcjonalne, estetyczne oraz solidnie.

Dziecko omamione reklamami będzie idealizowało produkty widziane w telewizji. Kiedy mały człowieczek zacznie przenosić świat reklam do życia rzeczywistego rodzice mogą mieć niemałe problemy. Od lizaka przez lalki po skuter za kilkadziesiąt tysięcy złotych, bo wszystko co pokazane zostało w telewizyjnej reklamie jest dobre i trzeba to mieć. Barwne, żywe reklamy łatwo trafiają do dzieci i jeśli szybko nie wytłumaczy się mu w odpowiedni sposób, że reklama nie zawsze jest prawdą, idealizacja świata reklam może zostać zakodowana w mózgu dziecka i uaktywniać się w różnych okresach jego życia i zamienić w „chęć posiadania”.

Takie zjawisko szczególnie uwidacznia się u dzieci w okresie gimnazjalnym kiedy to nastolatkowie chcą mieć wszystko to co najczęściej reklamowane, najdroższe i najbardziej znane. Dzieci często zaczynają oceniać się przez pryzmat posiadanych dóbr materialnych, „on nie ma markowej kurtki to nie będę się z nim bawił.” Wtedy dzieci rozsądnych rodziców oraz tych, których zwyczajnie na to nie stać zostają odtrącone od swojej grupy rówieśniczej, która obraca się tylko wśród posiadaczy najwyższych w ich uznaniu dóbr materialnych.